Regulamin sklepu

1. JAKOŚĆ PRODUKTÓW.

Wszystkie felgi i opony  sprzedawane przez nasz serwis internetowy pochodzą z bieżącej produkcji i są produktami PEŁNOWARTOŚCIOWYMI, dystrybuowanymi bezpośrednio przez producentów i posiadającymi pełną gwarancję producentów.*

UWAGA! Zgodnie z Polską Normą PN-C-94300-7:1997 "Ogumienie. Pakowanie, przechowywanie i transport", za opony pełnowartościowe uważa się opony nie starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji. Ze względu na komfort i zadowolenie naszych klientów, my jako sklep internetowy skróciliśmy ten okres do 18 miesięcy.

Sprzedajemy opony nie starsze niż 18 miesięcy od daty wyprodukowania.**

*  Informacja nie dotyczy wyraźnie opisanych opon umieszczonych w dziale WYPRZEDAŻ.
** Szczegółowe informacje dostępne są w dziale REALIZACJA ZAMÓWIENIA, punkt ZWROT LUB WYMIANA TOWARU.


2. CENY PRODUKTÓW.

Wszystkie ceny zamieszczone w serwisie są cenami BRUTTO (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena znajdująca się przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.


3. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA.

Zamówienie na wybrany przez siebie produkt możecie Państwo złożyć poprzez dodanie go do koszyka i wypełnienie dostępnego po wejściu na koszyk formularza. Jest to najprostsza, najszybsza i najdokładniejsza metoda składania zamówienia.

Formularz zamówienia jest skonstruowany tak, aby w jak najprostszy sposób przeprowadzić Państwa przez proces składania zamówienia.
W formularzu poza rubrykami przeznaczonymi do wpisania podstawowych danych teleadresowych, znajduje się również okno UWAGI, za pomocą którego możecie nam Państwo przekazać niestandardowe informacje.

Zamówienie możecie Państwo złożyć również telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej lub faksem.

Jak złożyć zamówienie?
Szybka i sprawna realizacja zamówienia oraz możliwość przekazywania Państwu informacji na temat jego stanu, uzależnione są od dokładności, z jaką wypełnicie Państwo formularz zamówienia, w szczególności chodzi tu o adres wysyłki, telefon kontaktowy, oraz adres e-mail. Brak adresu poczty elektronicznej e-mail, może spowodować wydłużenie czasu realizacji zamówienia.
Adres Państwa poczty elektronicznej będzie wykorzystywany jedynie w celu informowania o statusie zamówienia, lub nowościach i promocjach z branży ogumienia, przy zastrzeżeniu, że informacje takie będą Państwu wysyłane nie częściej, niż jeden raz w miesiącu.

Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji. Prosimy o konieczne zapoznanie się z treścią listu i sprawdzenie poprawności zawartych w nim danych. W razie stwierdzenia niezgodności przesłanych przez nas danych z prawidłowymi, prosimy o kontakt telefoniczny pod podany w liście numer telefonu, lub zawierającą poprawne informacje odpowiedź na niego.


4. KOSZTY PRZESYŁKI.

Koszt przesyłki pokrywa firma ALU-CAR GORZYCE (dotyczy zamówień powyżej 4 sztuk opon lub felg). Przy zamówieniach ponizej tej liczby koszt dostawy wynosi 25 PLN brutto


5. WARUNKI PŁATNOŚCI.

Formy płatności;

- pobranie naleznosci przez kuriera przy odbiorze przesyłki. Gotówkę przekazujecie Państwo dostarczającemu przesyłkę kurierowi firmy spedycyjnej.

- przelew bankowy z odroczonym terminem płatnosci (dla kontrahentów prowadzacych stała współprace handlową z naszą firmą, nie posiadaja przeterminowanych zobowiązań wobec naszej firmy a wartość otwartych płatności nie przekracza kwoty udzielonego limitu kredytowego)

- przelew bankowy (przedpłata). W takim wypadku przesyłkę wysyłamy bez pobrania, po zaksięgowaniu środków na naszym koncie.

W przypadku niektórych towarów mało popularnych lub sprowadzanych pod zamówienie zastrzegamy sobie możliwość pobierania zaliczki w wysokości 30% wartości towaru lub przedpłaty.


6. DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW.

Dostepność produktów sprawdzamy;

- w serwisie internetowym.

Kolor zielony oznacza towar dostepny w ilości >4 sztuk- termin dostawy- do 2 dni roboczych,

Kolor żółty- towar niedostepnym na magazynie polskim, ale dostepny na magazynach niemieckich lub włoskim- termin dostawy ok. 3 dni robocze

Kolor czerwony- towar niedostepny, okres oczekiwania przekracza 14 dni roboczych

- telefonicznie, kontaktując się z działem handlowym

 

7. REALIZACJA ZAMÓWIENIA.

Warunkiem koniecznym do zrealizowania zamówienia jest podanie przez Państwa polskiego adresu doręczenia i telefonu kontaktowego w formularzu zamówienia.

Termin realizacji zamówienia w większości przypadków wynosi 2-3 dni robocze od momentu jego złożenia.

W ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia otrzymacie Państwo informację, w jakim czasie zamówienie zostanie przez nas zrealizowane.

Automatyczne przyjęcie zamówienia nie jest równoznaczne z potwierdzeniem jego realizacji.
Wysyłka towaru poprzedzona zostanie powiadomieniem Państwa o tym fakcie e-mailem, lub telefonicznie. W przekazanej informacji podamy termin dostawy towaru.

W przypadku braku mozliwości dostarczenia towaru w terminie do 3 dni roboczym, pracownik działu handlowego naszej firmy skontaktuje sie z Państwem celem uzgodnienia terminu lub ewentualnego anulowania zamówienia.


8. PORA DOSTARCZENIA PRZESYŁKI PRZEZ KURIERA.

Towar jest dostarczany do Państwa za posrednictwem firm przewozowych DPD i OPEK w godzinach 9 - 17  w dni robocze.

Nie możemy określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia przesyłki, dlatego w celu ustalenia godziny dostawy niezbędny jest kontakt z firmą kurierską w dniu dostawy.

W sytuacji, gdy dostarczający przesyłkę kurier nie zastanie Państwa, pozostawi informację o próbie jej doręczenia, w postaci AWIZO.

Pierwszego dnia po próbie dostarczenia, paczka będzie na Państwa czekać w lokalnym oddziale firmy kurierskiej, skąd będziecie ją mogli Państwo odebrać osobiście - adres oddziału firmy kurierskiej i wszelkie szczegóły dotyczące przesyłki znajdziecie Państwo na pozostawionym przez kuriera AWIZO.

Jeśli nie odbiorą Państwo przesyłki osobiście z siedziby firmy kurierskiej, drugiego dnia po awizowaniu paczki, kurier dokona próby ponownego jej dostarczenia pod wskazany w formularzu zamówienia adres.

UWAGA! Kurier firmy przewozowej ma obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie w przypadku, gdy waga paczki nie przekracza 31.5 kg. W przypadku produktów o większej wadze towar może zostać dostarczony tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy.

 

8. SPRAWDZENIE ZAWARTOŚCI PRZESYŁKI.

Przed dokonaniem zapłaty prosimy, aby sprawdzili Państwo zgodność zamówienia z dostarczonym produktem.

W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz pozostawienia Państwu jego kopii (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), oraz o niezwłoczne poinformowanie do działu handlowego ALU-CAR, w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.

UWAGA: Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.

W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji do działu handlowego ALU-CAR.


10. DOWÓD ZAKUPU.

Płatności dokonują Państwo na podstawie faktury VAT wystawionej przez firme ALU-CAR GORZYCE lub paragonu fiskalnego. Dokumenty te otrzymuja Państwo razem z dostarczonym towarem lub elektronicznie. W uzasadadnionych przypadkach faktura może być wysłana oddzielnie na adres dostawy lub inny wskazany przez klienta

 

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług ( Dz.U. Nr95, poz. 298 ) oraz art. 106 ustawy o podatku od towarów i usług dowód zakupu będzie udostępniony do wydruku lub wysłany pocztą w ciągu siedmiu dni od dnia odbioru przesyłki.

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 roku w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur ( Dz. U. Nr 133, poz. 1119 ) faktura VAT nie wymaga podpisu.


11. ZWROT LUB WYMIANA TOWARU.

Jeżeli dostarczony towar był zgodny ze złożonym przez Państwa zamówieniem, a mimo to chcą Państwo z niego zrezygnować z jakichkolwiek względów, istnieje możliwość odesłania opon (pod warunkiem, że nie były montowane) w ciągu 10 dni roboczych od daty odbioru, na własny koszt.
Zastrzegamy, że w przypadku wynikłej z Państwa strony pomyłki przy wyborze właściwego towaru, jego wymiana lub zwrot środków pieniężnych mogą potrwać do 10 dni roboczych.

Zastrzegamy, że w przypadku wynikłej z Państwa strony pomyłki przy wyborze właściwego towaru, jego wymiana lub zwrot środków pieniężnych mogą potrwać do 10 dni roboczych.

Jeśli dostarczony Państwu towar nie był zgodny z zamówieniem (np. opony są starsze niż 18 miesięcy), prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie. Tak szybko, jak to możliwe wymienimy towar na inny, na swój koszt (pod warunkiem, że nie nosił on śladów użytkowania).

Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie.
W przypadku braku dostępności towaru na wymianę,  zastrzega się możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupione opony lub felgi.

Jeśli sprowadzany na zamówienie towar spełnia warunki zapisane w regulaminie serwisu - czyli np. opony nie są starsze niż 18 miesięcy od daty wyprodukowania i są w pełni zgodne z zamówieniem złożonym przez Klienta - ALU-CAR GORZYCE zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia ewentualnego zwrotu towaru.

UWAGA! ZWROTU LUB WYMIANY TOWARU (BEZ WZGLĘDU NA PRZYCZYNY) MOŻNA DOKONAĆ TYLKO POD WARUNKIEM, ŻE NIE BYŁ ON UŻYWANY. ZWRACANY TOWAR MUSI BYĆ ODPOWIEDNIO ZAPAKOWANY, TAK ABY NIE ULEGŁ USZKODZENIU W CZASIE TRANSPORTU. ZA WŁAŚCIWE WYSŁANIE TOWARU ODPOWIEDZIALNY JEST NADAWCA.


12. ZASADY REKLAMACJI.

I. Prosimy o sprawdzenie dostarczonego towaru przy odbiorze.

W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz pozostawienia Państwu jego kopii (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), oraz o niezwłoczne poinformowanie sklepu Opony.pl w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.

UWAGA! Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.

W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji konsultantowi sklepu Opony.pl.

II. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jakościowej jest potwierdzenie zakupu towaru w sklepie Opony.pl. Identyfikacji Kupującego dokonujemy na podstawie numeru zamówienia lub faktury VAT bądź paragonu.

W przypadku towarów, na które producent udzielił gwarancji, Klient ma do wyboru dwa sposoby reklamowania niezgodności zakupionego towaru z umową:
1. Klient ma możliwość reklamowania towaru u sprzedawcy jakim jest sklep Opony.pl. Taką reklamację należy zgłosić pisemnie i przesłać ją poprzez e-mail na adres interwencje@oponeo.pl lub drogą pocztową na adres firmy Opony.pl Sp. z o.o.
2. Skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – w tym wypadku Klient reklamuje towar bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji) a sklep Opony.pl. jest tylko pośrednikiem przekazującym reklamację.

III. Reklamację należy zgłosić w miejscu zakupu towaru, czyli w sklepie Opony.pl, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Pracownicy Działu Reklamacji i Interwencji niezwłocznie skontaktują się z Państwem i poinformują o procedurze reklamacyjnej.

IV. W przypadku uznania reklamacji jakościowej lub stwierdzenia niezgodności towaru z umową wymiana zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w sklepie Opony.pl.
W przypadku braku dostępności towaru na wymianę sklep Opony.pl zobowiązuje się do zwrotu środków pieniężnych za uznane w procesie reklamacji opony lub felgi.

V. Koszty transportu towaru do/z reklamacji
Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt na swój koszt, pod wskazany przez pracowników Działu Reklamacji i Interwencji adres.
W przypadku uznania reklamacji jakościowej sklep internetowy zwróci środki pieniężne za usługę transportową, po przedstawieniu przez Klienta stosownych dokumentów, potwierdzających jej cenę.

Alternatywnym rozwiązaniem jest skorzystanie ze środków transportu sklepu internetowego. W takim przypadku odbiór reklamowanego towaru od Klienta do sklepu Opony.pl lub do innego punktu reklamacyjnego odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej. Ewentualne koszty zależą od tego czy reklamacja jakościowa zostanie uznana bądź oddalona przez producenta.

W przypadku, gdy reklamacja jakościowa zostanie uznana Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z usługą transportową. Koszty transportu pozostają po stronie sklepu internetowego.

W przypadku, gdy reklamacja jakościowa zostanie oddalona koszty transportu pokrywa Klient zgodnie z tabelą zamieszczoną poniżej. Ceny zamieszczone w tabeli są cenami brutto.




Szukaj felg

Szukaj opon

Koszyk  

produkt (pusty)

Kontakt z nami

Formularz kontaktowy


+48 15 8332139
+48 15 8323798